vrijdag 15 mei 2015

Motivatie kwijt! Iemand Tips?


Het is vakantie, Noah is de hele week bij mij thuis. Je hebt moederdag , etentje met je ouder niet 1 keer , niet 2 keer , maar liefst 3 keer en je gaat een dagje met je ouders shoppen, en dan gaat het mis. In de afgelopen week is het bij mij weer fout gegaan. Ik val weer in mijn oude patroon. Ik weet het dat het mijn eigen schuld is , maar ik ben de motivatie dan ineens een beetje kwijt. Zeker ook nog eens als je 2 week niet naar de sportschool kan i.v.m. vakantie Noah en werk. 

Nu weet ik dat ik het altijd moeilijker heb als ik vrij ben. Maar dit zijn vooral mijn valkuilen: 

- Nu heb ik afgelopen weel vrij gehad omdat Noah vakantie heeft , en dan merk ik dat ik geen ritme heb en meer ga eten, vooral fout eten. Als ik aan het werk ben of een drukke dag heb ben ik heel consequent met eten en gaat het heel goed.  

- Mijn ouders zijn mijn valkuil en ik ben ook een valkuil voor mijn ouders. Daar hebben we het afgelopen week over gehad. We doen het zeker niet expres, maar als ik bij mijn ouders ben of zij bij mij wordt het ineens moeilijk. We houden allemaal van lekkere dingen en als ik naast mijn vader zit die geniet van een bak met borrelnootjes is het voor mij erg moeilijk er af te blijven. 

- Ach vandaag is het toch al mis gegaan, laat ik dan ook maar wat lekkers met avondeten maken. Morgen weer een dag , en dit stel ik dan weer uit! 

- Ik heb nog teveel in de koelkast liggen (wat natuurlijk niet goed is) en vind het dan ook weer zonde om weg te gooien! 

Ik moet echt even weer de motivatie terug vinden. Please kom met tips, motiverende sites en meer! Alles is welkom, want over 4 weken vertrek ik voor bijna 2 weken naar Parijs en dan wil ik er echt nog wat beter bij lopen ;) 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten